Davčno potrjevanje računov

Davčno potrjevanje računov brez težav in brez skrbi

Marketino račune davčno potrjuje brez prekinitev (tudi ko ni internetne povezave)

  • vsi računi se samodejno davčno potrjujejo
  • izpolnjuje vse zakonske predpise in nenehno spremlja zakonske spremembe
  • računi se izdajajo tudi, ko ni internetne povezave, in se samodejno davčno potrdijo takoj, ko se povezava ponovno vzpostavi
  • zanesljiva storitev – tehnologija, ki davčno potrjuje več kot 20 milijonov računov pri več tisoč strankah v Sloveniji, na Hrvaškem in na Češkem

Blagajna

Blagajna - hitra storitev za nemoteno delo

Marketino blagajna je vsestranska blagajna, ki prihrani čas:

  • hitro in enostavno izdajanje računov
  • preprost preklic računa, ustvarjanje kopije računa ali pošiljanje računa po e-pošti
  • možnost sestavljanja ponudbe
  • možnost določitve popusta – na storitev ali na stranko (popust je viden na računu)
  • vsi vaši podatki se trajno shranjujejo in so vam vedno na voljo, tudi na drugi napravi
  • možnost podrobnega opisa vsake storitve na računu
  • možnost dodeljevanja barve posameznim storitvam za boljšo preglednost
  • tiskanje sporočila na dnu računa (opomnik na akcijo, obvestilo o letnem dopustu ali novoletna čestitka)
  • več delavcev na isti blagajni, s hitrim preklapljanjem med uporabniki
  • spremljanje stanja zalog
  • samodejno pošiljanje podatkov računovodskemu servisu, brez prenašanja papirja

Naprava

“Vse-v-enem” naprava

Naprava, ki opravlja več stvari hkrati, tako kot vi!

  • zelo enostavna za nastavitev in uporabo (vse je vnaprej pripravljeno na napravi, ni potrebe po priključitvi kablov ali namestitvi programov)
  • zaslon na dotik z ojačano odpornostjo in vzdržljivostjo
  • s spletom se poveže s podatkovno kartico (SIM), brezžičnim omrežjem (Wi-Fi) ali prek mobilnega telefona (hot spot)
  • hitro tiskanje računov
  • velik in pregleden zaslon
  • baterija, ki vzdrži več dni
  • prijetna za držanje v roki in lepa na pultu

Storitev

Vrhunska storitev poskrbi za resnično izjemen izdelek

Mi skrbimo za vaše poslovanje, vi pa se posvetite strankam

  • enostavna in zanesljiva rešitev
  • reševanje vsakega vprašanja ali težave v najkrajšem možnem roku
  • nenehno spremljanje zakonskih sprememb in ustrezno posodabljanje programske opreme
  • občasna nadgradnja aplikacije
  • nenehno varnostno shranjevanje podatkov na strežniku
  • v primeru okvare ali kraje je nadomestna naprava pripravljena za delo v 48 urah (z vsemi vašimi podatki)
  • odlična izbira tudi za sezonske dejavnosti, saj se storitev zaračuna le za mesece, v katerih se uporablja
  • podpora uporabnikom prek aplikacije, e-pošte ali telefona
  • več kot 10.000 zadovoljnih uporabnikov
Zahtevaj ponudbo

Izkušnje uporabnikov